Dé oplossing voor veranderend gedrag van consumenten en adverteerders.

Technologische vernieuwing is nodig om consumenten te blijven bereiken. Hiervoor is kennis en adoptie van jouw organisatie nodig. En een nieuwe richting en efficiënte processen gericht op resultaat.

Waarom Station10?

Station10 begeleidt organisaties bij het ontwikkelen van nieuwe (digitale) producten & businessmodellen en het organiseren van bijbehorende processen, technologie en mensen.

Strategie

Je kijkt van een afstandje naar je organisatie en vraagt je af: ‘Waar staan wij voor, wat karakteriseert ons als organisatie? Tegelijkertijd zie je in de markt schaalvergroting door overnames, partnering en verdergaande interne - en externe optimalisering. Wat wordt onze richting?

Innovatie

Nieuwe producten, diensten en business modellen zijn nodig omdat de behoeften van mijn doelgroep veranderen. Hierbij is aansluiting bij onze strategie en bestaande business belangrijk. Station10 verzorgt naast de realisatie van A tot Z, ook de strategie en inbedding van het proces in de organisatie.

Transformatie

Wil je structuur aanbrengen in verandering en sturen op vooruitgang? Vind je het een uitdaging om complexe en afdeling overstijgende projecten tot een goed einde te brengen met traditionele project- en programmamanagement? Station10 begeleidt je organisatie en team in verandering, op het vlak van business en technologie.

Klanten waarmee wij hebben mogen samenwerken:

Insights & Nieuws van Station10

IJzersterke key results opstellen die ertoe doen

| Innovatie, Insights, Transformatie | No Comments
Objectives & Key Results (OKR’s) helpen jouw organisatie om je groeidoelstellingen te halen. OKR’s bieden structuur, focus en eigenaarschap om samen naar een doel te werken. De grootste techbedrijven van…

Hoe werkt de 70% regel?

| Insights, Strategie, Transformatie | No Comments
Objectives & Key Results (OKR’s) helpen jouw organisatie om je groeidoelstellingen te halen. OKR’s bieden structuur, focus en eigenaarschap om samen naar een doel te werken. De grootste techbedrijven van…

Het belang van teamdoelstellingen met OKR’s

| Insights, Strategie, Transformatie | No Comments
Objectives & Key Results (OKR’s) helpen jouw organisatie om je groeidoelstellingen te halen. OKR’s bieden structuur, focus en eigenaarschap om samen naar een doel te werken. De grootste techbedrijven van…

Ontvang de laatste insights.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief om elke maand de laatste insights van Station10 te ontvangen die je helpen betere beslissingen te nemen voor jouw business.

    Waarom Station10?

    Organisaties waarderen onze brede en diepe vakinhoudelijke mediakennis en -ervaring die we met honderden projecten in ruim 10 jaar hebben opgebouwd. Maar we maken pas écht een verschil in onze aanpak. Deze is gericht op drie pijlers.

    Mensgericht

    We werken graag samen. Schouder aan schouder met de teams van onze klanten. We geloven dat we vanuit de samenwerking het beste uit de organisatie halen.

    Ondernemend

    Wij zijn ondernemers die direct effectief willen zijn. We werken aan duurzame vooruitgang en zijn flexibel in onze aanpak zonder het resultaat uit het oog te verliezen.

    Praktisch

    Bij ons geen dikke rapporten. Wij bedenken pragmatische oplossingen. Ook zelf stropen we graag de mouwen op om de verandering daadwerkelijk te realiseren.

    Vakmanschap

    Wij vinden de inhoud van ons vak leuk en zijn intrinsiek gemotiveerd om experts te zijn en te blijven.

    Wat anderen over ons zeggen

    Station10 is een bijzonder prettige partij om mee samen te werken. De mensen van Station10 denken mee en snappen goed wat in de huidige situatie van veranderend mediagebruik nodig is. Ik kan stellen dat Station10 een belangrijke rol heeft gespeeld bij het creëren van het huidige succes van NPO Radio 4.

    Marwil StraatZendermanager (2009-2018), NPO Radio 4