+31 35 3690039 contact@station10.nl

Uitgerust met een selfiestick en GoPro camera hebben ze een vriendennetwerk waar je steil van achterover slaat. We hebben het over Millennials, de vier miljoen mensen in Nederland die op dit moment 14 tot 35 jaar oud zijn. Het is een toekomstig kapitaalkrachtige generatie die de komende jaren het beeld van de media bepaalt. Niet alleen als gezicht maar ook als gebruiker. Station10 organiseert op 12 november de business update ‘Media voor Millennials’. De update is speciaal voor organisaties die deze groep via eigentijdse mediaconcepten willen bedienen.

Maarten Toet, partner bij Station10, verzorgt de inleiding van de business update. Hij belicht de belangrijkste sociale en economische motieven van deze groep. Hoe ziet de groep Millennials in Nederland er eigenlijk uit? Wat vinden de Millennials belangrijk in hun leven? Wat is hun invloed op de ontwikkelingen binnen media en hoe moet je daar op inspelen?

Een externe deskundige laat vervolgens zien hoe hij de Millennial met een zelf ontwikkeld mediaformat wist te bereiken. Tot slot deelt Station10 haar kennis over conceptontwikkeling voor deze generatie. Wat zijn de do’s and don’ts bij formatontwikkeling voor deze doelgroep? Aan de hand van een quick scan kun je vervolgens op hoofdlijnen inschatten of je eigen mediaconcept ook ‘millennialproof’ is.

Meer weten?

Interesse om deze business update op 12 november bij te wonen? Stuur dan een mail naar: maarten.toet@station10.net

Wanneer: 12 november 2015
Locatie: Hilversum

Omdat de belangstelling mogelijk groot is, kunnen we helaas niet garanderen dat we alle aanmeldingen honoreren. Je ontvangt zo spoedig mogelijk bericht van ons.